avoimet työpaikat avoimet työpaikat

Toimintatapamme

Toimintatapamme

Asiakas on kaiken toimintamme keskipiste

Räätälöimme yrityksellesi toimivan ja kustannustehokkaan Contact Center -markkinointimallin yrityksesi kannalta helposti ja joustavasti. Myyjämme kartoittaa kanssasi markkinointitarpeenne ja esittää sinulle toimivimman toteutusratkaisun. Toteutusvaiheessa saat aina käyttöösi nimetyn projektipäällikön, joka vastaa projektin etenemisestä ja yhteydenpidosta. Kaikkiin projektimalleihin sisältyy aina päivittäinen raportointi projektin tuloksista. Yrityksesi saa huomiomme ja täyden ammattitaitomme käyttöönsä heti yhteistyön alkumetreiltä projektien loppuun saakka. Yrityksemme tärkein pääoma on ihminen.

Tarjoamme henkilöstöllemme hyvän työilmapiirin, -olosuhteet ja kannustavan palkkauksen. Voit luottaa siihen, että yrityksellesi tärkeitä asiakaskontakteja hoitavat motivoituneet ammattilaiset. Jatkuvan oppimisen, työn laadun ja työtaitojen kehityksen takaa CMT – (Communicare Monitoring & Training), valmennus- ja omavalvontamalli.

Moderni tekniikka takaa tehokkuuden ja joustavuuden. Toteutamme kaikki projektit tietokonepohjaisen Contact Center -järjestelmän kautta, mikä takaa meille puhelin-, kone- sekä tiedonsiirtotyön tehokkaan hoidon ja yrityksellesi täsmällisen ja joustavan palvelun toteuttamisen. Taltioimme kaikki puhelut laadunseurannan ja -kehittämisen varalle. Puheluita ei luovuteta ulkopuoliseen käyttöön.